MinikanneB canım öyle çok acılı ağrılı olmadı takılırken adetli de değildim kan tahlili yaptırdım hamile olmadığım kesin olsun diye 2-3 dk filan sürdü sadece hafif adet sancısı gibi bişey oldu ama sonrasında ilk aylarda acayip karın kasık ve bel ağrım oldu . Çok şükür artık geçti o da. Özel hastanede 400 ₺ ücretle taktırdım. Devlet hastaneleri ücretsiz takıyormuş ama bulunduğum şehirde pandemi hastanesiydi o dönem çok ciddi durum olmadıkça bakmıyorlardı . Benim de ikinci bebekten sonra adetim gecikti tekrar olmasın korkusuyla hemen özelde taktırdım. Şimdi çok rahatım adet çok uzun sürüyor sadece. İlk 3-4 gün azar azar oluyo sonra bir iki gün çok yoğun oluyor sonra azalıyor . Tabi herkesin bedeni farklı sizde nasıl olur bilmem ama ilk 6 ay vücudun alışma süreci var dedi doktorum belki vücut kabul etmeyebilir o zaman çıkarıyoruz geri dedi. Taktırdıktan bir hafta ve bir ay sonra kontrole çağırmıştı kaymasına bakmak için ona da ultrasonla baktı öyle alttan muayene filan olmadı . Umarım iyi anlatabilmişimdir ☺️☺️☺️