EslemDilan ben 5 ay oldu taktıralı canım ilk üç ay dayanamıcam sandım adet dönemleri aşırı aşırı ağrılı oldu tabi süresi de uzadı ama çok şükür vücudum alıştı herhalde son iki aydır hiç farkında bile değilim ağrı da kalmadı. Doktorum öyle demişti zaten ilk 6 ay dayan sonrasında hiç anlamayacaksın diye öyle de oluyor. Eşim de hiç farketmiyor bazıları eşlerinin hissettiğini filan söylüyorlar bizde öyle bişey olmadı.