Naz_N HappyKids eşim Noyan ismini istiyordu, benim de hoşuma gidiyordu. Ben bir de eşimin ismini koymak istedim, böylece Bora Noyan oldu🐛 Babasıyla aynı gün doğunca daha da anlamlı oldu🥰
Mombaby123 Ben ve eşim koyduk isim konusunda ortak bi karara varamadık iki isim koyduk eşim.zeynep istedi ben de yanına en çok ada ve nil yakışırdı ada koydum zeynep ada oldu😀
Ebrukrga HappyKids Aleyna ismini eşim istedi ilk kızımın ismi almira ikinci kızımın ismi onuda ben istedim
Aslanmamy HappyKids daha sevgiliyken oğlumuz olursa adını aslan koyalım dedik çok şükür rabbim kısmet etti adı aslan oldu ❤️
Ecemnazyelda HappyKids ecemnaz canim kizim benim küçüklüğümden beri kizim olursa bu ismi koyucam dedim hep bu isimde koydum nerden duydugumu bile hatırlamıyorum ama bu ismi erkek olsaydi kayra koyucaktim
Umutaras HappyKids babamız hamileyken yaşadığımı durumdan dolayı UMUT olsun umuduyla gelsin gelsin dedi bende bekarlığımdan beri çok beğendiğim erkek olsaydım babama bana koycağı ARAS olsun dedim Umut Aras oldu hem babişin hem benim istediğim oldu ❤️