Baliminannesii332411 Bence tek isim olması daha iyi.. İki isim olunca hem kargaşa oluyor, okulda ya da arkadaş çevresinde iki isim değil de hangisi kolaysa o söyleniyor genelde.. Hem de büyüdüğünde evrak vs.işlerinde ne gerek var uzun uzun iki isim yazmak için uğraşmasına. Bir de iki isimli insanlar değişken ruh haline sahip olurmuş buna pek inanmam ama öğretmenim ve öğrencilerimden iki isimli olanlar gerçekten de değişken bir yapıya sahipti. Yani kısacası tek isim sadeliktir, rahatlıktır☺️