Kızımın ismini Hifa koymak istedim
Eşimin tarafı da bizim tarafda söylemesi zor dedi beğenmediler .. Ben asla vazgeçmem diyordum.
Birgün ablam bir isim önereceğim beğenmezsen kalsın dedi.. Ogün muaneden çıkmıştım eşimle Ablam Nurnisa nasıl sence?
Dedi.. O an içimden sıcak bişey aktı kızımla buluştu sanki işte o an belli oldu ismi eşimde çok sevdi Nurnisa mız oldu çok şükür