Zalimsin arzuuu ama möllers 1 aylık değil 250 ml çay kaşığı ile rahat 3 ay yeter. Easyfishoil her ay 130 TL
Maybeoneday Zalimsin ya benim kızım ds 1 yasında ama asla surup içmiyor. İçiremiyorum da bir post acmıstım bilen cıkmadı doktora da gidemedim ondan sordum sanada cok tesekkür ederm bende bi deneyeyim belki bunu yer 🤷♀️
Zalimsin Yazmakyokk siz denediniz mi acaba hangisi daha güzeldir ki aroma olarak, benim kızım çok seçici elimde kalmasını istemiyorum
Yazmakyokk Zalimsin yani canım benim yeğenime aldık ve iki arkadaşım da denedi hepsi de içti. Ama biri tutti furitti olanı diğer ikisi elmalıyı çok sevdi. Genel kanı biraz Elmalı olanda
Zalimsin Yazmakyokk Bi şansımı deneyeyim o zaman elmalıyla olmadı ben içerim madem bu kadar güzelse 😂
Zalimsin annediyebiri 14 aylıkken sanırım easyfishoil e başladım 2 güne 1 verdim başta sonra her gün verdim
Zalimsin Mom091 evet ya çok fazla ben ilk aldığımda 110 tl idi arttıkça artıyor iyi güzel vermesi kolay da aslında şurup daha makul sanki 😂
A1i1b1 Bende möllers tuttifuritti kullanıyorum ve kızım severek içiyor çok seviyor çok hoş bir kokusu var kokladıgınızda ama daha sonrasında bildiğiniz balık kokuyor ama önemli değil yeterki yararı olsun tavsiye ediyorum kesinlikle
Zalimsin A1i1b1 inşallah içer kızım şurup olarak sadece calpol tadını sever o yüzden baya düşünüyorum, tadı güzel başka Bi marka da bilmiyorum genelde möllers tavsiye ediliyor
Mom091 Zalimsin canım içmiyor ki. Bunu yine şeker gibi yiyor. Ne yapayım yeter ki yesin böğrüme taş basıp alacağım artık. 170 lira olmuş baksana😁
Zalimsin balcicegin_annesi ben ocean denedim maalesef hiç içmedi kaşıktan koktu daha burnuna zaten herşeyi koklama huyu var hassas baya ondan çok zorlamıyorum şurup konusunda 😂
Damla_K Zalimsin sadece möllers denedim oglum daha fazla icmek istiyodu ❤️ baya seviyodu artık vermiyorum el yakıyor
balcicegin_annesi Zalimsin benimki de normald herşeyi koklar ama bu portakalımsı kokuyor diye ben biraz normalleştirdim onda hemen içti başka marka deneyebilrsin ama