Zalimsin Kokusu bence gayet güzel kötü kokmuyor elmanın kokusunu alıyorsun .Sanırım balık yağının yapısından kaynaklı içemiyor yoğun olduğu icin tabi birazda ağır geliyor.Bende baska denemeyi düşünüyorum . Sizin kuzucuk sever belki 🤗 Artık deneye deneye bulcaz içebilceklerini 🌸