Zalimsin Kızlar, kızım sadece easyfishoil yiyor onu da her ay alması maliyetli oluyor, ocean tadını sevmedi möllers de sevmez diye korkuyorum ocean ve möllers denemiş olanlar tat konusunda fikir verebilir mi?
Mom070 Zalimsin Ocean kullanıyorum portakallı olandan tadını da seviyor sorunsuz direkt çay kaşığı ile veriyorum.
Zalimsin Mom070 ocean denedim de içmedi sadece calpol beğeniyo o lezzete yakın bişey arıyorum artık 😂
Acemianne_ cerennaslann merhaba kaç aylıkken kullandınız benim bebeğim 22 aylık kullansam mı bi tandan kullanmak da istiyorm ama doğru mu bilmiyorum
Zalimsin Mom070 portakal limon denedim koku geliyor galiba ocean dan. Ocean multi içerdi geçen sene limonlu zorlanamazdım ama balıkyağı beğendiremedim
Zalimsin cerennaslann sedaykn Giizz Teşekkür ediyorum o zaman tuttu frutti ve elma seçeneklerinden birini tercih edicem inşallah elimde patlamaz bu şurup da 😂
Solyanim Zalimsin Kokusu bence gayet güzel kötü kokmuyor elmanın kokusunu alıyorsun .Sanırım balık yağının yapısından kaynaklı içemiyor yoğun olduğu icin tabi birazda ağır geliyor.Bende baska denemeyi düşünüyorum . Sizin kuzucuk sever belki 🤗 Artık deneye deneye bulcaz içebilceklerini 🌸
Zalimsin Yazmakyokk siz denediniz mi acaba hangisi daha güzeldir ki aroma olarak, benim kızım çok seçici elimde kalmasını istemiyorum
Zalimsin arzuuu ama möllers 1 aylık değil 250 ml çay kaşığı ile rahat 3 ay yeter. Easyfishoil her ay 130 TL