Nesizade Mmelike benim oğlum memede uyumayı sevdiği için saat başı kalkar 8 aylık olacak hala öyle :) belki gece biraz daha uzun uyur DİE denemiştik ama sevmedi o mamayı
Korayyy 4 aylık bir bebek sonuçta iki defada kalkın o kadar mamayı bir sefere skştırmak bence iyi değil çok fazla bi doktorada danışın bana doktor her üç saatte besle dedi uyanmasa bile uykusunda besle sen iki kereyi sorun yapıyorsun
mavikusunannesi 4 ay 14 günlük oğlum gece 21.30 da yattı, 23.00te, 00.30da, 3.30, 5.20, 7,20,de 8.00 de ve 9.00 da uyandı şuan emiyor ve hala uyanmak istemiyor. Bebekler emmeyi çok seviyor 😃 seninki çok iyi canım gerek yok mamaya zaten 6. Aya az kaldı
Nohutannesi mavikusunannesi sizinki de çokmuş. Benim de öyleydi. Aralarını açmanızı tavsiye ederim. Hem uykusuz kalıyorsunuz çok hem de gece okadar beslenme sütü arttırıyor. Bir kez uyusa, sizde yorgun düştüğünüz için uyuyacaksınız hemen meme şişiyor, düğüm düğüm oluyor😔
Anne4510 mavikusunannesi 4ay 5ğünlük 10.00da zorla uyudu 15dksonra uyandı bütün ugraşlar sonucu 12.30 da tekrar uyudu sabah 9.00da uyandı haliyle 12.30-9.00 arası 1saatte bir uyandı keske 3saat uyusa 🤦🏻♀️
Nohutannesi 4 aylık için iki gece beslenmesi oluyorsa sadece muhteşem. Bence çok çok normal. 3-4 kez bile istese ben o aylarda yadırgamam çünkü daha küçük. Ve bence tek seferde çok mama veriyorsunuz gece için. Rahatsızlık verir o da uyutmaz
Birhemsireanne__ Ya sadece soruyorum bebegin gece sık uyandı diye mamanın dozunu kafana göre arttırman. normal bişeymi 210 cc ne demek ya birde sadece mama alıyormuş verme o kadar yüklü miktrı cocuk ödemden şişecek resmen ya desemki bilmiyorsnuz elinizde telefon bakablirsiniz internetten dahi doktorlara danışılıyor lütfen 10 20 sene önceki cahillikleri yapmayın , sinirlendim çünkü yazık o bebeğe o bebek aç oldugu icin degl alışkanlıktan anbesinin kokusnu almak istediginden uyanıyor uyandı diye o denli fazla mama vermeyin ayrıca kaşık mama asla vermeyin calısmıyorsanız evdeyseniz kendiniz hazırlayın bir püre (Ki ek gıda icin 4.ay erken) kendniz verin ama zaten püre tarzu şeyler gece yatmadan verilmemeki ilerki aylarda muhallebi yaparsnız verirsniz şimdi rica ediyorum en önceliginiz bebegn mama ayarını yapmak hemen bir doktora danışıp beslenmesni düzenlemek ilerki zamanlarda Tip1 diyabet hastası olan obez bir cocugnuz olsun istemiyorsanız eğer
Nohutannesi Birhemsireanne__ kuzucum o kaşık mama olarak;hani bu pakette olanlar varya işte pirinçli tahıllı vs onu kastediyor. +4 olanları var onların. Ama onlar boş kalori tabi. Haklısın yani. Fos fos şişer çocuk. Tip-1 olmasa ileride tip-2 garantilenmiş olur😔
Mmelike Birhemsireanne__ gece uyandı diye dozunu artırmadım kendi doymuyor ve ağlıyordu doktora danısarak verdim ben 210 cc yoksa neden vereceğim ki tekrar uyandıgı için aç sanıyorum o yüzden sordum zaten kasık mama konusunu
mavikusunannesi Anne4510 benimki de şuan 3 saatlik tek uyku ya da 2 uyku yapıyor. 10 gün önce aynen sizinki gibiydi. Doktor tavsiyesi ile gündüz uykularını düzenleyince biraz toparladı
Birhemsireanne__ Nohutannesi Gerek yokki daha 4 aylık bebek zaten 210 u görünce şaştım bebegm 5-6 aylık bebeklere dahi 160 180 veriyorduk hastanede ki bazen kusuyorlardı verdigmiz bebeklrde hayli kilolu yani cocuk neye alışırsa öyle gider emme refleksinden dolayı
Nohutannesi Birhemsireanne__ ben de hemşireyim. Evet miktar çok. Ama muhtemelen mide doldurması yapıyor ki uyanmasın. 6aylık olmak üzere benim de bebeğim. Mama takviyeli gidiyoruz reflülü olduğu için ben hala 150yi aşmıyorum. Mide kapasiteleri büyüyor zaten hiç bir şey olmasa. 210ccmama demek zaten yaklaşık 240 demek. 210su 7 ölçek mama🤦♀️
Birhemsireanne__ Nohutannesi evwt biliyorsnuzdur sizde ozaman hastaneyede geliyorlar böyle bende bebek hemşiresiyim gelince çok üzülüyordum ve snirleniyordum, bebekler bize muhtaç şuan onlara istemediği şekikde davranmak hakkımız değil onlardan sorumluyuz 4 aylık bir bebej 3 4 saat açlıkla bayılmaz veya ölmez .Uyanıyorsa annesinin onu sakinleştirmesni bekliyordur cocuk büyütmek kokau degil bırakın anneleri olarak biraz zorlanalım akşam 1 degl 2 degl 3 kere uyanun ne olmus , benim bazı günler saat bası uyandıgmız oldu napablirm by benim bebegm ben ondan sorumluyum sırf uyusun uyanmasın diye o kadar mamayı vermeyi bencillik olarak görüyorum kim ne derse desin
Nohutannesi mavikusunannesi vermedim. Başka şekillerde uyuttum.kucağımda salladım. 2 saatte bir acıkmaz zaten. O uykuya geçmek için kullanıyor muhtemelen. Çok çektim süt düğümlenmesinden. Ondan sizi de uyarmak istedim. Kendimce bir saat planı yaptım. Gece 4saatten önce uyandığında vermedim. Uyuduklarından memeyide tam boşaltmıyorlar. Ama süt artıyor emdiği için, uyarılıyor yani. Bu sefer meme mercimek mercimek şişiyor.
mavikusunannesi Nohutannesi benim ki tamamen emiyor 2 memeyi de her seferinde, kilosu da baya iyi. Gündüzde 2-2,5 saatte bir emiyor. Sanırım 120-150 ml arası emiyor her swferinde. Sağdıgımda 120 ml civarı çıkıyor.
Nohutannesi Birhemsireanne__ aynen öyle. Deliksiz uyuma bu aylarda olmaz zaten.ben bebek hemşiresi değilim. Sizin kadar bilgili değilim maalesef. Ama bazı şeyleri araştırmak gerektiğine inanıyorum. 4.ay uyku gerilemesi olan bir ay. Bu ayda iki kez uyanıyorsa ne diyeyim helal olsun🤭
Mmelike Birhemsireanne__ ben doktora sordum o şekilde verdim kendi kafama göre vermedim ki zaten . Doktr vereblrsn diyinxe verdim yoksa neden vereym cocuguma o kadar mamayı