Anne4510 uykusuzken benimde çok reddetmediği sürece olmuyor. Ama mesela gece sürekli uyumayıp emzirdiğim dönemde bir gün 3-4saat kadar uyumuştu bir kalktım fosur fosur şişmiş. Ve çözülmezse mastit oluyor. Bazen gece emince de çok az emiyordu, tok çünkü. 4-5aylık bebek 2saatte bir gece beslenmesi yapmaz. O yüzden oda boşaltmadan azıcık emip geri uyuyor, ama süt gelmeye devam ediyor. Hala da yaşıyorum bu problemi. Memeler bir terbiye olmadı sanırım