ErdoganEda işe başlamam gerektiği için 4. Ayımızdan bu yana aptamil kullanıyorum, bebeğim 8 ay 26 günlük şu an ben herhangi bir sorun yaşamadım ne gaz ne kabızlık açısından, ek gıda, anne sütü ve mama üçü birlikte ilerletiyoruz. Biberonu gördüğü zaman çok seviniyor bende sevdiğini düşünüyorum ama hangi mama olursa olsun çocukların su ihtiyacını artırıyor.