serebro mesela canm ben bu güne kadar bebelac denedim bebeğime gaz yaptı bunu anlamak için en az 4 5 gün yedirmek gerekiyor zaten sonra humana denedim humana da pek sıkıntı olmadi ama gaz problemimiz oldu biraz evolviya kullandım evolviya da hiç-bir sıkıntıya raslamadım su an sma kullanıyoruz başlayalı 1 hafta olmak üzere kabızlık yaptı bizde mamamız bitince evolviya yada himalaya devam etmeyi düşünüyorum mama degistirmemein sebebi bebeğinin vücuduna en rahat olan mamayı arıyorum denemek lazım bebekten bebeğe değişiyor benim bebeğim kolik bir bebek yüzden hangisi ile daha rahat edebiliriz diye araştırma içindeyim sürekli