serebro bebelac, bebelac gold, aptamil, similac ve hero baby kullandım hiç birinden bebivita kadar memnun kalmadık. Ayrıca bebivita alman doktorların önerdiği bi marka hatta ve hatta aptamilden sonra gelen tek mamaymış. Baya tescilli bi markaymış orada. Teyzem orada yaşıyor ve 3 çocuğuna da bebivita vermiş onun tavsiyesi üzerine aldım hem ekonomik hem güzel tavsiye ederim