alkilic insanoğluyuz her an her şey başımıza gelebiliyor ama böyle böyle büyüyecekler işte evlatlarımız🥰 benim kızım da çok ağladığı için hastaneye giderken yolda uyumuştu zor uyandırdık hastanede, normalde çıt sesine uyanırken o hastanede ki sese kılını kıpırdatmamıştı ,sabaha kadar uyumuştu resmen. Hala videoları duruyor kucağımda uyuyo ben uyandırmaya çalışıyorum kafasını omzumdan kaldırıp kısık gözlerle bakıp Küttt bayılıyor geri🙈 çok ağlayıp yorulduğu için çok normal hiç korkmayın zaten bir problem olsa ilk 2 saatte belli oluyor bana doktorumuz 2 saat geçtikten sonra korkmana gerek yok dedi, gerçekten de öyle. Sizde uyuyup dinlenin biraz en iyisi🥰