alkilic hiç üzülmeyin onları melekler koruyor🥰 benim kızımı da 4 aylıkken eşim pusetten düşürdü kaldırıma hemde dışarıdayken. Ama tabiki bilerek isteyerek olmadı olucağı vardı bir anlık dalgınlıkla oldu, ama hiç bir problem yaşamadık şükürler olsun ki şimdi 12 buçuk aylık oldu 🥰 siz sakın olun annesi canı yansaydı çok ağlardı benim kızımda benim bağırmamdan dolayı ağlamıştı ama hiç bişey olmadı şükürler olsun 🙏🏻