alkilic benım oğlumda 7 aylıkken bazadan düştü üstelik kardesıme emanet etmısken🥺o düşürdü yuksek bir yerdi ama g.t korkusundan eşime söyleyemedim cunku bana cok kızardı ve eşim sinirliyken cok kötü kalp kırar. Kusma,göz kayma yada hareketlerinde anormallik görmedim cok şükür bısey olmadı. Bebekler düşe kalka büyür canını sıkma allahın izniyle bısey olmaz😊ama yemegın temizliğin dursun yapma önceliği bebeğine tanıman lazım 😘ben bebegim uyudugunda temizlik yapıyorum kii validem üst katımda oturmasına ragmen hiçkimseye güvenmiyorum 😄 bebegin uyudugunda yap temizliğini 😇