QueenBeee yok gec degil benim bebeğim cok minikti cok zayıf ve aşırı yani minicikti yeni doğdu emzik verdim burnu kapanıyordu 😂 emzik aşırı büyük kalıyordu bende biraz tolarlanmasini bekledim suan 4 buçuk aylik emziğe aşık emzik olmazsa parmak emiyor iki gözümün çiçeği 😂♥️