Prensannesiyimm QueenBeee inşallah canım gece çok sık uyanıyor o yüzden veriyorum karnı aç olsa da olmasa da umarım çabuk bırakır
58vildan Ben emzik verdiğim de ögürüyor ve beni uzun bir süre emmiyo 18 günlük vermiyorum arada meme reddi de oluyor korkuyorum o yüzden
Mervecan7 QueenBeee 1 haftalıktı vermeye başladım kabul etmedi. Bütün markaları denedim yılmadım 1 buçuk aylıktı kabul ettiğinde.
Aylingneess QueenBeee 10 günlükken verdim beni saatlerce emiyordu sonra meme reddi oldu ve bıraktıramadım bi dahada benim en büyük pişmanlığım emzik vermek oldu bi daha emmedi beni