Peki kızlar birde süt parası var ya ben birini aldım ama hangisi hatırlamıyorum simdi e devletten vaktım dogum parası yatmis 300 tl almışım o zman emzirme parası süt parası oluyomuş bide onu almadım onun için ne yapmam gerekiyor onun içinde bi yerlere gidip belge falan mı vermem gerekiyor acaba bilgisi olan var mı