Mrvblgc Bseeyee hastaneden çıkarken sizin adınıza başvuruyorlar doğum parası 300 tl emzirme parasıda 200 tl..
Evlatkokusu34 Yagmursonrasitoprakkokusu istediğin hastanede yap alabiliyorsun ben özelde yaptım süt parası ve doğum parasını aldım