BeybininAnasi esleminannesi2 ben 5 ay sonra oldum. Ama hemen olmak da normal 1.5 sene sonra olmak da normal
CemalOzge esleminannesi2 ben de kırkım çıktıktan sonra hemen oldum. Emziriyorumda hemen düzene girdi regl dönemim.
goksukus Bayankus kızım 2,5 aylıkken gittim rahim duvarı hala kalınmış. Bu ay yine çağırdı gidicem tekrar
Begumcan esleminannesi2 ben doğumdan 20 gün sonra oldum 15 gün sürdü ama sonra olamadım hiç. En son 23 aralıkta oldum yani
ikizlerinannesi2985 esleminannesi2 canım o regl değildir. Çünkü doğumdan sonra kanama 40 gün devam eder. 1 hafta ara verir sonra yine başlar. Doktorum öyle söylemişti. Benim de mesela bitiyordu 5-6 gün sonra yine başlıyodu.
esleminannesi2 ikizlerinannesi2985 öyle miiii benimde bi hafta sonra hemen geri başladı çokta adet kanaması gibi değil gerçekten 🙄
Ahmetaslanannesi Doğumdan sonra hemen adet olmak hamile kalmayı kolaylaştıriyor mu ? Bnde hemen adet oldum
ikizlerinannesi2985 esleminannesi2 yook hala doğum kanaması devam ediyor canım. 2-3 gün durur sonra tekrar başlar.
Omertugra20 esleminannesi2 oglum 3 aylikken oldum 3 gun falan surdu az oldum simdi oglum 4 aylik ikinci kez bu ay oldum.yogun geçiyor
esleminannesi2 Omertugra20 benim de adet dönemlerim yoğun olmazdı şimdi çok yoğun sanki adet değilmiş gibi anlamadım 🤦🏻♀️