esleminannesi2 Kızlar benim 40 ım çıktıktan bir hafta sonra tekrar adet oldum 🤦🏻♀️sizler kaç gün sonra adet oldunuz 🧐
Nur98 esleminannesi2 10 aylık olduk cok sükür gece adet oldum özleyeceğim aklıma gelmezdi 😅😅diğer dogumumda 6.7. ayda olmuştum 🙈
goksukus Nur98 4 aylık kızım ben de hala adet olmadım. Geçen karnım ağrıyordu olcam sanırım dedim eşime. Eşim de gülüyor eskiden bitse de rahatlasam diyordun diyo 😂
esleminannesi2 Nur98 bende biraz daha geç olmak istedim kırk gün boyunca kanama olunca çok sıkıldım 😕
fatosguler41 esleminannesi2 bende aynı senin gibi oldum canım korunmaya çok dikkat et hemen hamile kalırsın
esleminannesi2 fatosguler41 eveeeet çok dikkat edilmeli kızıma zor bakıyorum valla Allahım isteyen herkese nasip etsin daha çooook erken 😂
ikizlerinannesi2985 esleminannesi2 canım o regl değildir. Çünkü doğumdan sonra kanama 40 gün devam eder. 1 hafta ara verir sonra yine başlar. Doktorum öyle söylemişti. Benim de mesela bitiyordu 5-6 gün sonra yine başlıyodu.