Kahvegerek Heh tam da üstüne bastınız! Bana da yıllarca bırak diye direten çok oldu hatta ve hatta aşırı kavga sebebi olacağını bilmeme rağmen eşimden gizli gizli içtim tam bir eziyetti çünkü kendisi sigara savar inanılmaz nefret eder ona rağmen içtim çünkü bırakmak istemiyorum ki.Bir de ben tam bir sıyrığım sakız-sigara ikilisine bayılırım tek keyfim bu içicem kafasındayım.Hamilelikte bir doğurayım 2,3 saatte bir emzirerek içicem diyordum ama yok öyle bişey sigara vücuttan hiç de kolay temizlenmiyormuş o saat aralığı halk uydurması tam bir deli saçması.Şimdi ise emzirmeyi bırakayım keyif sigarası yaparım diyorum ama hiç sanmam.Sıpama asla kıyamam.
Velhasıl istemek önemli🤙🏻