Minikpofuduk annem bana hamileyken sigara içermiş. 4,850g normal Doğum yaptı. Emzirirken de içmeye devam etmiş 3 yaşına kadar meme vermiş. Liseyi birincilikle bitirdim. 26 yaşındayım. Çok hasta olmadım. Oğlum biraz büyüsün Viyana teknikte okuyacağım. Annem hala sigara içer. Ben de hamileyken hemen bırakmadım. Toplamda bir paket içtim sonra bıraktım. Emzirme dönemindeyse sadece Türkiye’de toplam 5 tane içmişimdir. Hatta içince tansiyonum falan düştü dedim gerek yok artık. Bir şekilde sigara benim için bitti. Yani kimse çocuğunu düşünmüyor musun demesin. Gereksiz oluyor. Zehirlenecek olsaydım ben zehirlenirdim. Annem şu an günde 2 paket içiyor o zamanlarda bir paket içiyormuş. İyi bir şey değil tabii. He bu arada annem stresten meme kanseri oldu 😉