Taha Deletedmom324 1 nerden bacin oluyorum? 2 cahilligini gordugum icin cahille imam gazali bas edememis ben mi edecegim o yuzden sana daha fazla yazipta bosa zaman kaybetmrk istemedim ;)
Alyask Minikpofuduk her anne bılır zararını ama bırakılmıyo lanet olası hamılelıgımde de ıctım sımdı de ıcıyorum maalesef
Taha Deletedmom324 sen kaynanalara kurban ol bence takmissin kaynana kaynana senin kaynana postuna ihtiyacın var git aç ta rahatla
Deletedmom324 Taha belki kaynanam yok belki annem de yok? Belki ikisi de var çok mutluyuz. Hangisi sizce? Öldüler desem kaynanana kurban ol bence lafını soyledıgın için yutkunacak mısın pişman olacak mısın?
Alyamelis Taha Siz galiba sıkıntınızı sitresinizi burdan atmak istiyorsunuz başkalarına sataşarak Sigara kullanan anneler diyor başlıkta İçmiyorsanız burda işiniz yok? Herkesin bebeği kendine Kimse BEBEĞİNİ ANNESİNDEN BAŞKA DÜŞÜNEMEZ sizin haddinize değil !
Deletedmom131 Taha Sizin gibiler böyledir sıkışınca hakaret edersiniz. Sizden baska iyi anne yok mükemmel annesiniz, harikasınız alkışlıyorum sizi 👏
Deletedmom324 Taha İnsan, ‘Neyse o olmayı’ reddeden tek yaratıktır. Siz de onlardan birisisiniz. Diyorum ve susuyorum. Okuyan anlar zaten.
Deletedmom131 Taha Umarım bebeğinize de hakaret öğretmek yerine daha faydalı şeyler öğretirsiniz. Ayrıca canım falan ne oluyoruz ben sizin arkadaşınız degilim yerinizi bilin
Ferhunde Minikpofuduk emzirdiğim zamanlar içmedim ama sonra oğlum hasta oldu hastanelerde yattık spnra sütüm kesildi hasta olduğu için emmedi bende üzüntüden içmeye başlamıştım şimdi günde 2 tane içiyorum
Simays Emzirirken sigara icen anneri olumune kinayan annelerden bazilari cocugunun eline cikolata veriyor 2 yasinda kola iciriyor 1 yasina gelmeden inek sutu veriyor tv karsisinda hipnoz ederek buyutuyor bir de tabletle susturdugu cocugunu uslu diye ovunuyor bu ne yaman celiski anne 😃
Deletedmom324 Simays her iki tarafda iyi degil ama kendileri kaka biz bok. Salca olma yani. Soyleyeceksen de kibar soyle. Karsitligi bile burda konusulur. Zaten sigara icen de karsi aslinda. Anlatamiyoruz. Insanlik elden gidiyeaaahh
Taha Deletedmom131 sen yerini biliyormusun ki uyariyosun daha fazla yazma cahilliginizde bogulmaya devam edin hanımefendi
Deletedmom131 Taha Bak ne güzel senli değilde sizli konuşmayı öğrendiniz ha gayret hakaret etmemeyi de öğreneceksiniz
Alyamelis Taha Allah aşkına sizin içiniz çok mu rahat? Herşeyi doğru yaptığınızı çok düzgün yetiştirdiğinizi mi düşünüyorsunuz ? Karışmayın
Kalkanok Taha sana göre herkes cahil bi sen düzgünsün dimi sen böyle devam et cahil desem cahile hakaret olur boşver bu kafaya devam 👍
elif_deniz Rengin annem kardeşime hamileyken içerdi. Ağlardım nolur içme anne diye. Kardeşim emmediğinde bak sigaranın tadı yüzünden emmiyor diye annemle kavga ederdim. Sonra ne mi oldu ben doğurdum çocuğum kolik susmuyor annem sürekli sigara içiyor. Tutmayayım çocuğu diyor ben annemin gözünün içine bakıyorum gözünü seveyim iki dk bak şu çocuğa diye 😂. Ne güzel dediniz her anne özeldir. Kimse çocuğunun kötülüğünü istemez. Ben kullanmıyorum mana da vermiyorum 🙅♀️
Kahvegerek Deletedmom_297 ben galiba sigaradan kilo verdim çünkü genelde gündüzleri çok içitiğimden birşey yemem çay kahve sigara tutuyor beni 😏
Kahvegerek Taha günde bir pakete yakın içiyorum alkolde içiyorum bombastik bir anneyim 💪 kime neğğğğ. Başlıkta ne yazıyor ☝️ Sigara kullanan anneler yazıyor değil mi? Sigara kullanmayan hoşgörüsüz çok bilmiş anneler yazmıyor o yüzden posttan sessizce çekilin