Taha Cocuklariniza bu kötülüğü yapmayın hele ki emziren annelee yazik el kadar çocuklara zehir karismis süt veriyorsunuz istediginuz kadar ust bas degistirin ustunuze sinenden korursunuz ama icinize sinen icin ne yapacaksiniz??
Deletedmom131 Taha Ya sizene? Onlar zararli olduğunu bilmiyor mu? Siz bir çocuğu annesinden daha fazla düşünemezsiniz herseye atlamayın ya
Kahvegerek Taha günde bir pakete yakın içiyorum alkolde içiyorum bombastik bir anneyim 💪 kime neğğğğ. Başlıkta ne yazıyor ☝️ Sigara kullanan anneler yazıyor değil mi? Sigara kullanmayan hoşgörüsüz çok bilmiş anneler yazmıyor o yüzden posttan sessizce çekilin
Deletedmom131 Taha Evet yaram var gocundum sakıncası mı var? Buraya yazan bütün anneler zararlı olduğunu farkında ve hic bir bebegi annesinden çok kimse düşünemez. Gereksiz duyar kasmaktan başka hic birsey değil sizin yaptığınız
Taha Deletedmom131 belli oluyoe zararli ama iciyorum kafasi neyin kafası cok konusma isine gelmeyince cemkirme cocugunu düşünüyorsan o zaman icme bu kadar basit benden iyi kimse dusunemez deyip sozde kalma o zaman Allah Allah
Deletedmom131 Taha Bence önce siz okumayı öğrenin ben içiyorum yazmışmıyım? Ayrıca tanımadığınız insanlarla sen diye konuşulmaz. Siz kendi bebeğinizle ilgilenin sizene insanların ne yaptığından
Deletedmom_297 Ben çok şükür bıraktım aıgarayı kızlar darısı sizin başınıza 17 Aydır içmiyorum emziriyorum da ama şartlamısımdırrr emzirme birsin içicemmm nefsim acayip istiyor ama içmiyorum kızım için gidip birşeyler atıştırıyorum ve kilo da veremiyorum :) 10 kilo vermem lazım ama bu durumdan ötürü gitmiyor kilo 68.8 çıktım sabah bir veremedim ama
Kahvegerek Deletedmom_297 ben galiba sigaradan kilo verdim çünkü genelde gündüzleri çok içitiğimden birşey yemem çay kahve sigara tutuyor beni 😏
Taha Deletedmom131 icmiyorsan ustune alinmazdin ya da sazan gibi atlamazsın istedigim gibi konusurum hak edene hak ettigi gibi. Bu kadar net mumkunse daha yazma cahillige devam et
Lcy03 Icmeyen yorum yapmasin ya cidden gereksiz akil felan vermesin ben emzirmiyorum iciyorum günde 3 tane bazen 5 oluyor yapcak bisey yok hamileligimde tiksinip geri basliyorum hatta dogum haneye gitmeden yapdim bitane 😣
Deletedmom131 Taha Sizin gibiler böyledir sıkışınca hakaret edersiniz. Sizden baska iyi anne yok mükemmel annesiniz, harikasınız alkışlıyorum sizi 👏
Deletedmom324 Taha o da sizi ilgilendirmez. Benim hatalarim benim keskelerim. Size ne? Hadi kaynana postlarında duyar kasın.
Rengin bu zıkkımı içmeyen bilemez. İyi bişey olmadığını 5 yaşındaki çocuk bile biliyor evet ama burda ahkam kesmekle olmuyor sevgili mükemmel anneler! Bişey olsa da linç etsek diye pusuda bekliyorlar. Bende içiyorum kızım 5 aylık. Çalışıyordum Doğumdan sonra bir anda eve kapanınca allak bullak oldum. Kendimi rahatlattğımı tek şey sigaraydı. Elimde değil içiyorum emziriyorumda. çok denedim bırakamadım. Ama burda kalkıp yok şöyle annesinin yok böylesiniz diye kimsenin haddine değil. Sizin hiç mi yok yanlış yaptığınız bişey bide onları konuşalım belki bana göre sizin yaptığınız başka bişey yanlış bu işe girerseniz içinden çıkamazsınız. Bırakın ya kim ne halt yiyorsa yesin. Her anne özeldir bunu unutmayın!
elif_deniz Rengin annem kardeşime hamileyken içerdi. Ağlardım nolur içme anne diye. Kardeşim emmediğinde bak sigaranın tadı yüzünden emmiyor diye annemle kavga ederdim. Sonra ne mi oldu ben doğurdum çocuğum kolik susmuyor annem sürekli sigara içiyor. Tutmayayım çocuğu diyor ben annemin gözünün içine bakıyorum gözünü seveyim iki dk bak şu çocuğa diye 😂. Ne güzel dediniz her anne özeldir. Kimse çocuğunun kötülüğünü istemez. Ben kullanmıyorum mana da vermiyorum 🙅♀️
-erCansu- Minikpofuduk iciyodum biraktimm oglm 2 bucuk aylik ama sigara icmek istiyorm hatta yemek istiyorum 😂 hastaneye yatmisti uzuntuden bitane yakiym dedm oda bogazimda kaldi dedm vardir bundada bi hayir benm sutume ihtiyaci var icme cansu ama ölcem yanii nasil bi illetse bu 1 sene oldu icmeyeli ama ilk gunki gbi canm istiyo
Hazal Minikpofuduk maalesef hiç bırakamadım hamileliğimin son zamanları günde 1 taneye kadar düşürdüm sadece.. 6 aydır emziriyorum emzirmeden sonra illa ki yakarım olmuyor çok uğraştım... her sefer üst baş değişip el yüz yıkayıp dişimi fırçalarım.. komple kurtulmanın bi çaresi olsa keşke 10 taneyi buluyor bazen...
Deletedmom324 Taha cevap yok hayırdır bacım? Ahkam kesiyordun yukarılarda. Resmen herseye karışan kaynana gibisiniz. Siz ve sizin gibiler. Tek farkınız yok.
Taha Deletedmom324 1 nerden bacin oluyorum? 2 cahilligini gordugum icin cahille imam gazali bas edememis ben mi edecegim o yuzden sana daha fazla yazipta bosa zaman kaybetmrk istemedim ;)
Taha Deletedmom324 sen kaynanalara kurban ol bence takmissin kaynana kaynana senin kaynana postuna ihtiyacın var git aç ta rahatla