Durumommy Kahvegerek 😄😄 rakıyı bende özledim bak emzirmemenin çözümü var önceden sağılır ama gece uyanması evet sıkıntı bende bu uykusuzlukla iki kadeh içsem 10 saat uyurum 😄
Minikpofuduk Kahvegerek millet nelerle uğraşıyor dertleri yokmuş gibi kaldığı yerden devam ediyor laf saymaya 😂😂😂
Minikpofuduk Kahvegerek amaan boşver ben yine postta birine sinirlendim sigara cekti canım gelde içme simdi 🤣🤣
Kahvegerek Taha cümleni düzgün kurarsan anlaşılır olabilir de senin başka yerlerin büzüşmüş hırsını bizden alıyorsun bence 😘
Minikpofuduk Taha benim açtığım posta ne isin var hadi bura sana göre değil çık sizin gibilerden her postta olmak zorunda sanırım gereksiz
Mucizeana Malesef içiyorum. Günde 4 5i anca buluyor. Çünkü ikizlerim var ve fırsat bulamıyorum 😂 bulsam belki daha fazla içerdim. Hamileliğimde 2 ay boyunca hiç içmedim aşırı tiksindim çarşıya dahi çıkamıyodum kokusu geliyo diye. Duyan herkes şok oldu bıraktığıma ama o kötü koku zamanla geçti ve tekrar başladım. Keşke bırakabilsek ama olmuyo işte.
Mom06 Kahvegerek bünyen kaldırmamıştır bende onun derdindeyim şimdiden sigaraya baslamam insallahta alkolü özledim 😂😂😂
Kahvegerek Mom06 eskisi gibi olmuyor ya onu bile hızlı yapıyorsun aman uyanacak diye şarkı türkü olmadıktan sonra 😒
Bsebse Tiryakiydim. Hamileliginin 5.ayinda anca komple birakabildim. Daha baslamadim 44gunluguz. Ama alkol sigara gece eglenceleri olayini cok ozledim :( ne zmaan basliycam bikmiyorun nereye kadar direncem etrafimdaki herkes tum arklar annem esim vs iciyor zaten. İs yerimde de keza.isimi de ozledim. Hapsoldum kucucuk eve. Zaten alisik degilim. Galiba ben hala lohusa depresyonundayim :)))