Ben kullandım kan sulandırıcı doktorum yazmıştı sezeryan sonrası 10 gün boyunca bir tane ve igneyi bulana kadar bakmadıgımız eczane kalmamıştı yazdıgı igne covid tedavisinde kullanılan kan sulandırıcıydı eger kullanmak istemezsen de varis çorabı giymemi istedi doktor ama mutlaka kullan dedi hatta pıhtı atması gibi sorunlar olabiliyormuş ameliyat sonrası