homosapiens ben kullandım. şöyle oldu benim. gebeyken doktorum bana son 1-2 ay kala doğuma bırak dedi iğneyi, bende hayır ya bebeğe bişi olursa gene diye bırakmak istemediğimi söyledim. doktorumda, o zaman doğumdan sonra 10 gün daha kullanırsın bırakmazsan şu an dedi. kabul ettim. doğum yaptım, 2 gün sonra sezeryan yeri kontrolü için doktoruma yeniden gittik. ayaklarım davul gibi şişti devasa boyutta ama, sen dedi iğnelerini bi 5 gün daha kullan dedi bana. yani ben toplam doğumdan sonra 15 gün daha oksapar kullandım.