homosapiens Hastaneden cikinca kan sulandirici kullanmayan var mi benim doktorum vermedi acaba unuttu mu kime sorsam kullanmis
homosapiens Tamamdir tesekkur ederim herkese bugun 4.gunum daha toparlanamadim acaba bu sebeple mi diye merak ettim Hatice2626 Merveberk Fitifiti Kmsal78 caglaanalan @
Yigitkomuz_ homosapiens herkesin bünyesine göre tahliline göre veriyolardr cnm 4.gun daha çok erken 2 ay da zor toplandm 19 aylık olduk hala oglum yanlslkla tepse vursa acir
Kmsal78 homosapiens Ben 1 hafta 1 bucuk haftada iyilestim canim valla biraz canim azdir iyilesirsin tez zamanda 🤲🏻
Aysgl_omrasf Bende 2kez sezeryan oldum kullnmadım kan sulandırıcı o kişilerın saglık sorunundan dolayıdır sezeryanla alakası yok
Yigitkomuz_ homosapiens benm bide haziran sonuydu bursada yasiyorz dikişleri de kuru tutmak lazm sıcaktan nemli kaliyodu hep çok zor iyileşti kurumadi yara allah şifa versin cnm çok zor parol falan vermedimi ben 1 2 hafta kullandm valla napiyim agrm çok oluyodu
mavilimorcicek41 homosapiens hamilelik boyunca hergün vuruldum dopumdan sonrada 1 hafta kullanıcaktım doktorun o şkeilde söylemişti doğum yaptım gerek yok dedi vermedi bende kullanmadım