Ecrinada bende kizim 6 aylikken hamile kaldim suan 8 ayim doldu martta dogumum var allah nasil ederse allah dagina gore kar veriyor sadece agirlastistigin zaman pek oynayamiyorsun ama annelik yinede ona en guzel vakiti ayirmaya çalışıyorsun dogunca da elbette basta zorlanacagiz ama yasayip gorecegiz hersey cok guzel olacak icinizi temiz tutun😍