Ecrinada 1 yaşında oğlum 23 günlükte kızım var şuan ve sezaryan doğum yaptım ikisinide 2 gebeliğim ilkine göre çok daha zor geçti çünkü miğde bulantım oldu benim iki gebeligimdede 5 ay hemde cok fena bir şekilde bide gebeliğimin son 2 ayı maffoldum ağrılardan lohusalıgın bitti tekrar hamile kalmışım korunurken planlı bir gebelik değildi ve şuandada çok zor geçiyor ikiz bebeklerim olmuş gibiyim ama sabır çekip bu günlerin gecicegini biliyorum rabbim biz annelerin yardımcısı olsun ileride rahatlığını yasıcagımı düşünerek bu günlere şükrediyorum 😊🙏