dln97 GoGirl spiralde taktıramıyorum canım benim kocam bu konularda gıt kafalı 🤦🏻♀️ İğne yaptırayım dedim ama piyasada ne aylık ne üç aylık iğne yok 😞
dln97 GoGirl yok aşkım zaten o istiyor ki bırakalım allah ne kadar kaç tane verirse 😂😂 adam korunmaya karşı neyle olursa olsun ama ben tabi korunacam hap iğne hangisi olursa
Mom17 dln97 benımde benegım 6.ayına gırdı bende 2 aylık hamıleyım :) bakalım nasıl geccek bende sezeryanlıyım suan gayet ıyıyım
Badehandeyldz dln97 benim kocamda öyle ve benim sprailim vardı düşün çıkarttı bilerek zaten kanamam çok oluyordu oda korunmadı hamile kaldım hemen o ay
dln97 Mom17 yaaa rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin ♥️ Ben asla istemiyorum canım 2-3 yıl olursa çok yıkılırım yani çünkü kendime güvenmiyorum oğlum henüz 4 aylık çok çok zor olur benim için. Sen korunuyor muydın
Mom17 dln97 yok korunmuyıdum ya ben ne yalan soylıyım ben soyle duydum süt korur hadı bıkereden nolcak dedım hamıle kaldım ama iyikide oldu bırlıkte buyucekker :)
Mom17 Ecrinada benımde benegım 6.ayına gırdı bende 2 aylık hamıleyım :) bakalım nasıl geccek bende sezeryanlıyım suan gayet ıyıyım arkadasa yazdım sanada yazıyım aynısını 😀
dln97 Mom17 yaa evet şu süt korur meselesi 🤦🏻♀️ Olsun ya hayırlı olsun ne güzel beraber büyürler evet 😍 İnsallah zorlanmadan çok kolay büyütürsün ikisini de 🥰
Tulay123 2 buçuk yasinda kızım 2 aylık oğlum var çok zor aşırı zorlanıyorum ama geçecek bu günler diye avituyorum kndmi onlar iyi olsunda
MotherQueen dln97 benimkide hap ve spiral e karşıydı hala karşı bu sefer korunmak ona düştü yapacak birşey yok 😅
MotherQueen Gokturkum25 zor ama imkansız değil. Metanetli olman lazım olan olmuş artık cesaretlendir kendini 🌸
senceumrumdam1 Ecrinada Ben hamileyim canım kızım 8,5 aylık ben 2 aylık hamileyim zor oluyor eskisi gibi taşıyamıyorum kızımı yorgunluktan, halsizlikten vs. ama geçicek bunlar da ikisi beraber büyürler sonra iyi ki olmuş dersin 🥰
Ecrinada senceumrumdam1 insallah bakalım zor oluyor bir halsizim bende kızımı ihmal etmemeye çalışıyorum etmek istemiyorum
Turna Ecrinada ben öyle oldum 6 aylıktı hamile kalmışım şuan doğum yaptım eğer gurbette değilsen ailenden birileri varsa yanında korkma iyiki yaptım diyecen ama benim gibi gurbette tek başına 2 bebiişle biraz ya sabır diyorsun😂ama elbette geçecek bu günler her türlü çocuk büyütmek zaten zor ikisi bir çıkmış olur hayırlısı olsun hakkınızda 🌸
Alper13 Ecrinada benimde iki çocuk arası. 13 ay var ikiside sezeryan doğum yaptım ikinci doğum daha zor oldu ama çok şükür geçti
Gokturkum25 MotherQueen yol hamilr deglm daha yeni 40miz cikti🤣🤣🤣 suan icin degl Rabbim dogru zamani bilir ama 2 yil olmaz umarm🤣