Mom105 ben evde kendi kendime bir rutinle bu işi başaramayacağımı anladığım için diyetisyenden randevu aldım. Daha sistematik ve kontrollü şekilde gidersem başaracağıma inanıyorum. Çünkü evde kendimle cebelleşiyorum sürekli veya annem ve ananem “ye kızım sütün çeker” diye tabak tabak yemek getiriyor. Şimdi bir diyetisyen kontrolünde kilo verirsem hem kilom takip edilir, hem de kadın hesap sorar bu ne böyle diye düşündüm. Gün içinde yediklerini de listeye yazmanı istiyor ve her kontrolde listeyi istiyormuş.