Aysununannesi DeryaDerin 11 şubatta benim kızım . Gazlı , uykusuz , bitkin günler geçiyor . Rabbim eksikliğini göstermesin ama Emin’im bir gün düzene girecektir . Rabbim hepimizin evladını bağışlasın . Biraz sabır , şevkat, dua hanımlar 🙏🏻🥰
Eymen01 DeryaDerin 11 şubatta sezeryanla dünyaya geldi 😍 kilosundan dolayı 3750 doğdu benim çatım dardı boyu 50 cm
DeryaDerin Aylnemir inşallah emer canım ya karnı doysunda biberon meme farketmez ama anne için zor oluyo sürekli sağmak
SerpilG DeryaDerin 11 şubatta normal Doğumla dünyaya geldi kızım. Beklediğimizin çok altında zayıf doğdu. 2170 gram. 4 gün sonra enfeksiyondan küvezde yattı 2000 kiloydu. 2250 ile 3 gün küvezde kaldıktan sonra çıktı. Şimdi iyiyiz evdeyiz.
DeryaDerin SerpilG çok sevindim canım ya çok zor zamanlar geçirmişsiniz inşallah sütünü etkilememiştir😞
ymn Mehmetalininannesi meme arıyor da mesela ne kadar süre memede kalıyor sizinki?bize mama takviyesi vermişti dr 2.hğn daha ama ben azaltarak kesmeye çalışıcam mamayı,anne sütü en güzeli.çok araştırdık hatta eşimle bile ters düştüm bu konuda.ama eşim haklı çıktı, hatta forumda bile bahsetmiştim bu durumdan.mama alınca biberonla memeyi bırakıyormuş.sütüm de arttı. O yüzden mamaya çok bağlanmayın derim naçizane 💓💓💓
Mehmetalininannesi ymn eger cekmezsem memeden saatlarce kalabiliyor mesela gece ozellikle 5 ve 7 arası uyanik ve memede kalmak istiyor. Kilo kaybimiz oldu doktor biraz takviye ddi sadece
Mervemira Benim kizim da 13 subatta dogdu enfeksiyondan 1 hafta yogun bakimda yatti. Ordayken süt sagiyordum dokunamiyordum bime bebegime mamaya da alisti hastanede biberona. Su an cok zorlaniyorum sütüm yetmiyormus gibi ama ne istedigini de anlamiyorum biberon mu meme mi
DeryaDerin Mervemira bende hem meme hem biberon veriyorum canım yadırgamıyo şimdilik aventin bineronu
ymn Mehmetalininannesi bana da takviye demişti zaten. Memenin yanında mama takviyesi. Nasıl ayırmayı başarıyorsunuz memeden?benimki çok ağlıyor ayırınca,3-4 saat kalıyor memede genelde😞😞
Nagihan1 DeryaDerin 11 şubat bizde. Alışma süreci uykusuz geceler gunduzler acayip zorluyor bakalim ne zaman alışıcaz😊
Rainnn DeryaDerin 4 şubatta doğdu minnak oğlum. 4 , 5 gündür felaket öksürüyor doktor takibindeyiz bi geçseydi öksürüğü bende hasta oldum benden tekrar ona geçmez inşAllah 😞 Sizede geçmiş olsun neyi var acaba
DeryaDerin Rainnn doktordan geldk şimdi canım burun da darlık varmış çok tıkanmış antibiyotik iğne yaptılar inş açılır serum fizyolojik ve buhara devam 😞 yavrum sabaha kadar hiç uyumadı
Caglaaa Rainnn yarın doktora gidicem canım bakalım ne diyecek olmadı o kremi alıcam çok tavsiye ediliyor o krem teşekkür ederim
Rainnn Caglaaa Bephantol pişik önleyici kullanıyordum doktorumuz hamatem ve travazol yazmıştı karıştırıp sür demişti pişik oldu travazol ağır bi kremmiş araştırdım bi gittim tekrar desitin verdi 🤷🏼♀️ bende sadece sudocrem kullanmaya karar verdim iyi geldi dene derim canım ☺️
Caglaaa Rainnn travazol aslında iyi bir krem kendimde hep onu kullandım kaşıntı mantar anında kesiyordu ama işte bebeklere zararlı maalesef
Deva2019 DeryaDerin 14 şubatta doğduk şuan tam 11 günlük olduk çok acemi anneyim bebeğim bol bol emiyor fakat uyku düzeni yok her gün huyu değişiyor ben de ne yapacağımı şaşırıyorum. Annem ve kayınvalidem evde dönüşümlü kalıyorlar onlar olmasa halim harap.
DeryaDerin Deva2019 bizdede durum aynı bi hafta annem bi hafta kayınvalidem iyiki varlar gurbetci olupta doğum yapanların allah yardımcısı olsun
btlylmaz58 benim bebeğimde 14 şubatta doğdu 3250 kilosu sonra 3000 e düştü 1 hafta içinde tekrar eski kilosunu aldı emmesi falan iyi çok şükür sadece gogsum süt dolunca göğüs ucum pek yok içine kaçıyo o zaman sinirleniyo alamiyo 😂 biraz sağıp öyle emziriyorum