DeryaDerin 3 şubatta da biz doğduk 3130 kg doğdu ödemi atınca 2900 e düştü sonra kilo almaya bailadı en son 1 hafta önce 3530 kg idi 5 günlükken sarılık yüzünden 1 gün hastanede yattık diyergün hemen geçti çok şükür sarılığın tek şifası sarı bez falan deyil bol bol saat başı emzirmek göğüs ucum olmadığı için silikon uç ile emziriyodum ama artık o şekilde de emmiyor sağarak besliyorum cok üzülüyorum ama unutmasın diye sürekli deniyoruz şimdi 22 günlüğüz sürekli sancı sorunumuz oluyor artık ne gece ne gündüz uyuyor...