[silindi] merhaba durum bizde de aynı nurse ve biogaye kullanıyorum .özellikle nurse çok güzel gaz çıkartıyor bildiginiz büyük insan gibi kalın kalın sesler geliyor .ben bu ilaçları söyle kullanıyorum .sabah 8de 10 damla nurse öğlen 2 gibi biogaye akşam 7 gibi tekrar nurse.insallah memnun kalırsınız yalnız gaz sancısı icin özellikle emzirirken ve keyfi yerindeyken karnına masaj yapmayı unutmayın özellikle göbek altına saat yönünde bebeğin solundan sağına doğru hiç sıkılmadan yapın yarım saate gaz kaka çıkıyor çok rahat ediyor çocuk .bir de uyandgnda ve gün içinde bacaklarına bisiklet hareketi popo kaldırma yaptırın çocuğu sağa sola çevirin gazını çıkartın bizde sabah baya gaz birikmiş oluyor .biraz önce söylediğin saat yönünde olan hareketin de önemi su bagırsak çıkışı sağ tarafta imiş gazı ve dışııyı bu hareketlerle çıkışa itmis oluyırmusz ben çok fayda gördüm ins işinize yarar