Merhaba 60 günlük bebeğim akşam olunca sürekli ağlıyor koliktir dedi dr metsil kullanıyorduk ona devam et dedi ve şurup verdi bizde bugün nurse ve biogai aldık ikisini birlikte nasıl kullanacağım ? Günde kaç damla kullanmak gerekiyor kullanan ve faydasını görenler yardımcı olabilir mi lütfen 🙏