dilara92 aşı dediğiniz bir virüs, o virüs vücutta bir tepkimeye neden olacak ki bağışıklığı vücut kazanabilsin. Ateş düşürücü ile vücudun savaşmasına ket vurmuş olursunuz çoğu doktor, aşı sonrasında da 37.5 hatta 38e yaklaşmadan zaten ateş düşürücü verilmesini önermez. Bence vermeyin takip edin