Arkadaşlar yarın bebeğimin 2.ay aşıları var sağlık ocağında.Doktoruma sordum aşıdan yarım saat önce calpol verebilirsin dedi. Saglık ocağındaki hemşire ise biz önermiyoruz siz bilirsiniz dedi. Sizler nasıl bir yol izlediniz? Cok korkuyorum ateşten, internette araştırdığımda kimileri aşının etkisini düşürüyor demiş,kimileri ise calpol aşıya etki edecek kadar güçlü bir ilaç değil demiş 🙄