dilara92 kesinlikle önerilmiyor. Ben 2. ay aşısında vermedim ne ateşi çıktı ne aksi bi durum oldu, dün 4. ay aşısını yaptırdık şükür yine ateş falan yok. İlaç verseydim boşuna vermiş olucaktım çocuğa. Ateş yaparsa da verirsin ilacını, üstünü inceltirsin düşer. Dünyanın sonu değil ya illa ki ateşlenicekler.