Balkokulumm nasıl bir kayma vardı ve çocuğunuz kaç yaşında? Benim oğlum 16 aylık dışa kayması, astigmat ve higermetropu var. Doktor sadece astigmat için gözlük verdi. Kayma için de parmağını takip ettir burnuna doğru yaklaştır, başka tedavi yok dedi 😔 sizin nasıldı zahmet olmazsa detaylı anlatır mısınız