Sibelcim benim kızımın da gözünde kayma vardı, sol gözü içe doğru kayıyordu, 4.5 aylıkken göz doktoruna gittik, gözlük vermeyi önerdi istemedim, kendiliğinden düzelebilir 3 ay sonra tekrar gelin dedi, 1 ay içinde kızımın gözündeki kayma kendiliğinden düzeldi ama turunculuğu daha önce hiç duymadım. Önemli bir şey değildir umarım