Aysenurkd o zamanlar 10 aylıktı şuan 21 aylık ama 14 aylık falandı tamamen bittiğinde bize kalemle önermişti doktor. Günlük 10 dakika mama sandalyesine oturtup kalem yada dikkatini çeken bir şeyi gözüne yakınlaştırıp uzaklaştırma sağa sola kaydırma olarak yapmıştım bizede astigmat dedi ama derecesi yoktu o yüzden gözlük kullanmadım.