Zeliha66 Deletedmom200 aynen canim coook haklisin bide cocuk kardiyolojisi ariyoruz ilk yavrum kalp hastasiydi😕
Deletedmom200 Zeliha66 ilk muayenede çıkmadı ama dimi bizde gece gittik kalbindeki delikler ufalmaya başlamış bide bı damarda incelik var dedi fakat tedavi gerekmez dedi 6 aylıkken bir aha bakılcakmis rabbim korusun evlatlarımızı
Zeliha66 Kvser genelde hem erken dogmus hemde oksijen almis cocuklarin daha cok üstüne düsüyolqr anladigim kadariyla
Deletedmom200 Zeliha66 normalde 3 ay 10 günlük canım 😍 daha dün gibi hastaneye gidip geldiğim onun için agladigim günler şimdi doya doya tadını çıkarıyoruz 😍😍
Zeliha66 Deletedmom200 oy masallah. Aynen ya sorma ilk günler enjektörle agzina damla damla veriyoduk simdide kavga ediyoz emmek icin🤗
Zeliha66 Deletedmom200 yok canim cocuk doktoru ben bi sorun görmedim dedi ama yine aklimiz kalmasin diye götürecez çorumdayiz esimin tayini buraya cıktı en yakin ankarada varmis cocuk kardiyojisi. Üfürüm cogu cocukda var malesef
Deletedmom200 Zeliha66 aynen yani canım yaptırın ufurum duymadım hiç kalpte deliklerin normal olduğunu biliyorum
Zeliha66 Deletedmom200 benim ilk yavrum kalp hastasiydi ya cok duydum cevremde üfürümü hastanedene faln o kadar cok bebek var ki
Zeliha66 Deletedmom200 canim nasilsin bebisin nasil? Sana bisey sorcam rop muayenesi agri yapiyo mu bizi neler bekliyo bilgi verir misin?
Deletedmom200 Zeliha66 çok şükür canım iyiyim bebeğimde iyi büyüyor maslaalh sen nasılsın bebiş buyudumu ☺☺☺rop muaynesi acı hissetmiyorlarmis canım sadece rahatsız oluyorlarmis göze takılan aparattan bize bı damla verdiler 5 dakikada bir 3 defa damlattik 40 dakika sonra muayene için aldılar içeri eşim girdi ben dayanamam die görmedim inşallah sorunsuz geçer minnoşun ne zamana gidiceksiniz
Zeliha66 Deletedmom200 ayy masallah. Iyiyiz bizde benim minnosuma amip dizanteri bulastı onun icin ilac tedavisi görüyoruz. Burdaki dr ben yapiyorum rop muayenesini dedi gittik yok ankaraya gidin yok şraya buraya gidin dedi ee be adam yapamiyosun ben seni arayip sordum yok deseydin heryer para tuzagi olmus hic bisey yapmadi sinir krizi gecirdim resmen. Ilac tedavimiz bitsin iyi haberler alalim 2hafta sonra gidicez mecbur
Deletedmom200 Zeliha66 aaa o nerden nasıl bulaşmış nasıl anladılar yanında ama dimi çok geçmiş olsun dengesizler ya zaten her göz doktoru yapamiyormus sırf para almak için yapmıştır yok canım bı huysuzluk olmuyor sadece hafiften bı gözlerde kızarma oluyor
Zeliha66 Deletedmom200 musluk suyundan bulasıyomus canim emzigini faln yıkıyodum ondan olmus olabilir. Kötü kokulu yapiyodu büyük tuvalatini bide yesildi rengi tahlil yaptilar öyle anlasildi. Muayene bile etmedi kalem gibi biseyle ısık tuttu o kadar. Hani diyolar ya dr lar dayak yedi diye bazen hakediyolar yemin ederim
Deletedmom200 Zeliha66 hım çok geçmiş olsun canım rabbim şifa versin sen nerede oturuyordun bende musluk suyu kullanıyorum korktum şimdi Şimdi.saglikcilar duysa laf eder fakat haklısınız görevini düzgün yapmayan o kadar çok insan var ki Allah versin cezasını
Zeliha66 Deletedmom200 cok sagol canim allah razi olsun çorumda oturuyorum ama bi ay öncede arkadasimin ogluna bulasmisti sakaryada dikkat etmek lazim. Kizabilirler ama ben herkese söylemiyorum işini düzgün yapsın sadece doktorlar degil bütün kurumdaki calisanlar. Sen nerde oturuyosun
Deletedmom200 Zeliha66 ya ilk defa duydum bununda canım bende Kocaeli gebzedeyim rabbim korusun evlatlarımızı Aynen zaten hepsi aynı değil fakat artık bı çok sağlıkçı isini dogru düzgün yapmıyor kim ne derse desin