reyhansahin033 Silaaa Zuhal hanım benim kızım da 35+5 te doğdu doktorunuz mu yönlendirdi bizim kayma çıkmadı fakat rop işlemi net cevap veriliyor diye duydum o yüzden götürmek istiyorum acaba zor bir işlem mi