Zeliha66 zaten normal bebeklerde de göz muayenesi 1. Ayında yapılıyor canım rop bı hastalık aslında damarlar gelismediyse veya yanlış geliştirdi ona göre tedavi uygulanır kuvezde kalmadığı için belki bakılması gerekmiş olabilir tabi yinede üzerine duş sen sonradan pişman olmaktansa 😊sağlıkla büyüsün minnoşlar