Zuhallll Bebeği Rop Muanesi Olan Anneler kaç defa rop muanesi yapıldı benim bebeğim 32+3 doğdu iki kez yapıldı birde 6 aylıkken yapilacak bazılarından duyuyorum 3 4 defa yapiliyorms kontrol amaclı o yüzden merak ettim kafama takıldı
ikizlerinannesi Zuhallll benim ikizlerimde 32+2 de dogdu 1 sefer rop muayenesi yapildi 6 aylikkende normal göz muayenesi yapilacak birden fazla yapilmiyor yani 🤷♀️
Ipekk Zuhallll bizede öyle yapıldı daha sonra 6 ay sonra normal göz doktoruna kontrol önerdiler. Kızımda 32+4 te doğdu☹️
ikizlerinannesi Zeliha66 hepsinde yapiliyor erken dogduklari icin göz reflekslerini kontrol etmek amaciyla yapiliyor ve rop muayenesi normal goz muayenesi gbi degil 3 farkli damla damlatiliyor ve özel bir maske tarzi biseyle muayenesi yapiliyor
deletedmom1067 Zeliha66 erken haftalarda doğan ve oksijeni çok alan bebeklerde görülür ama het prematüre bebekte kontrol amaclı bakılıyor sizin rapor da yazmışlardır
Deletedmom200 Zeliha66 kuzum prematüre bebeklerde göz damarları gelismekte olurken doğuyorlar ya kuvezde aldıkları ekstra oksijen damarların gelişimini durduruyor veya yavaşlatıyor bu yüzden takip ediliyor canım
nrgkck 34 haftalık doğdu oğlum iki hafta arayla iki kere yapıldı ilkin de damarlar gelişmemiş demişti ikincide iyi çıktı sonuç şükür
ikizlerinannesi Zeliha66 taburcu kağıdında yazmasi gerek canim aslinda nasıl bilgi vermediler bi sor bence atlanmamasi gereken bir göz muayenesi bu kesinlikle pazartesi gunu doktorunu ara sor 🌸
Zeliha66 deletedmom1067 sadece 6saat fanusda oksijen aldi sonra küvez ici solunum aldi. 40günlükken gidicez o zamn sorayim doktoruna
Zeliha66 ikizlerinannesi yok hic öyle bisey söylemediler canim haberim yok bende burdan okudukca rop muayenesini duydum.
Brfngnc Zeliha66 canım oksijen desteği almış her bebek rop muaynesi olmak zorunda muhakkak doktoruna sor
Ipekk Zuhallll bizede öyle yapıldı daha sonra 6 ay sonra normal göz doktoruna kontrol önerdiler. Kızımda 32+4 te doğdu☹️
Alyamelis Zuhallll banada açıklarmısınız hiç duymamıştım 36 haftalık doğdu şuan 6aylık kızım böyle doğduğunda 4 saat oksijen verdiler gereklimi acaba nasıl nerde yapılıyor
Silaaa Zuhallll bizde 36 da dogduk..bir kez bakıldi. Cok sükur damarlar gelismisti. Damarlarin durumu göre tekrar cagiriyorlar yada cagirmiyorlar. Allah bütün yavrucuklarimiza şifa versin 😊
reyhansahin033 Silaaa Zuhal hanım benim kızım da 35+5 te doğdu doktorunuz mu yönlendirdi bizim kayma çıkmadı fakat rop işlemi net cevap veriliyor diye duydum o yüzden götürmek istiyorum acaba zor bir işlem mi