Tugcesilam Mom727272 iyi evet en düşüşü 23.5 derece cnm fazla geldiğini bende farkettim altı teke düşürdüm
Alisaaaaa Tugcesilam kısa kollu zıbın, çorap, ayaklı takım yada tulum. 3 aylıktan beri bu şekilde aralıkra uzun kollu zıbın üzerine tulum çorap batik giydiriyordum. Ama şuan 4 aylık çok hareketli terliyor o yüzden batiği çıkarttık.
1melek2020 Tugcesilam ev sıcak olunca öyle giyinmesi daha Uygun ben bide vücut sıcaklığına bakıyorum ateş ölçerle .Terledi deminden uyumadan önce yelegide çıkardım uyanınca giydiririm sürekli sırtlarının üstüne yattıklarından sırt çok terliyor battaniye örtüm üstüne oda 25 derece kombiyide düşürdüm ama halen sıcak ev küçük olunca
Tugcesilam 1melek2020 ben üstüne battaniye örtmem ince penye battaniye tarzı örterim kafası arnı ve ayakları cok terlemişti ordan anladım cok geldiğini
1melek2020 Tugcesilam bebek kızardı demişsiniz bende sağlık ocağına kontrole gidince hemşirelere sordum niye böyle yüzü kızardı diye ya sıcaktan yada bişey dokunmuş buna dediler ikinci defa sağlık ocağına doktora götürdüm oradaki bebek egzamalı alerji olmuş süt ürünlerini bırak dedi yarın hasteneye gidicez bir ayı dan fazladır kızarıklar gitmedi mukuslu kaka yaptı elini çok emip tükmük yutuyor belki ondan ola bilir mukuslu bilemiyorum ama gazı önceden çok ağır kokuyordu yeni yeni kokmamaya başladı halen gürültü kaka devam
Tugcesilam 1melek2020 biz dogdugumuzdan beri gürültülü kaka yapıyor yüz kızardı derken yenidogsn sivilceleri var arada bir cıkıyor öle kızarık degil bnm kardeşim egzama gecirdi egzama olsa anlarım mukuslu kakasıda yok bide bnm bebeğim hem emiyor hemde mama yiyor yarın bende gidicsm doktora sormam gereken bişey varmıkş
Nur8134 Tugcesilam kısa kollu zıbın üzerine takım sadece ve çorap yelek nile gıydırmıyorum. Vücudu da sıcak oluyor genelde daha fazla sıcağı asla sevmiyor
ipekkizimbenim Valla ben uzun kollu zıbın sweat esofman giydiriyorum ama resmen kızım yeleksiz yaşayamıyor 😂 evimiz 23 24 derece oluyor ama yeleği çıkardığım an üşüyor. Ben de çok üşüyen biriyim sanırım bana çekmiş 😂
Tugcesilam Alparslan0101 biz okadarkenn zıbın alta picama ve alt üst takım gşydiriyordum daha yeni alt picamayı cıkardık
Damla29 Tugcesilam bizde öyleyiz tek çorapla bile ayakları hep terli kısa kollu zıbın almayı düşünüyorum onda bile terliyor hep uzun kol zıbınımız var
sagittarius_mom Tugcesilam annem ablam hep söylerdi kuş uçsa üşür bebekler diye ☺️ en iyisini yapmışsınız gece zaten ortmuyorsaniz üstünü böyle devam edin bence
Tugcesilam sagittarius_mom ölede bu seferde terledi işte ods kötü şimdi uzun kollu zıbın tulum corap patik giydirdim gece örtüyorum üstünü
Alparslan0101 Tugcesilam ay ne bilim ev sıcak yani zıbın üstüne de uzun kollu penye yeterli bence ki öyle yaptım ama yüzü isilik doldu hemşire ev sıcak sa zıbın yeterli elleri soğuk oluyor diye kat kat giydirme sadece göğsüne bi bez gibi bişey koy göğsnden üşütme digi sürece hasta olmaz dedi bn şimdi iki gündür tek uzun kollu zıbın la durduryrm biraz üşüdgnu fark edinc de penye bir yelek giydiriyorm yeterli geliyor ayağı çoraplı bacağı da tek pijamalı ve ağlamıyor ama öncesinde kıyamet koparıyrdu demekki çok sıcak sevmiyor bunu anladım ben iki pijama iki üst istemiyor demekki çocuk ne bilim ya giydirsek terliyor giydirme sek ishal oluyor lar
Tugcesilam elmalikurabiye sordum doktora artık altına ekstra biley gşydirme dedi kendin ne giyiyorsan onada öle giydir dedi