Tugcesilam kalın giydiriyorsunuz, üşümek değil terlemek hasta eder bebeği. Evinizin sıcaklığı gayet ideal. Ben bu sıcaklıkta kızıma içten bir kısa kollu zıbın, üstüne de uzun kollu bir pijama giydirerek yatırıyorum. Eğer uyku tulumu giydireceksem de bu sıcaklığa uygun olan (1.7 tog gibi) tulumu tercih ediyorum ve içten sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum.
Kat kat giydirirseniz bu sıcaklıkta bebeğiniz terler ve teri üstünde kurursa hastalanmaya müsait olur. İdeal olan bir kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu pijama takımıdır.